Selamlar. Turizm Otelcilik mezunuyum ve Antalya’da çalışıyorum. Ama amacım Almanya’ya göç etmek. Kendi alanımda iş bulup gitmek istiyorum. Nitelikli çalışan vizesi, fırsat kart vs. baktım bunlara ama tam olarak benim için ne uygun nereden başlamam lazım bilmiyorum. Özellikle otel, restoran veya turizm firmalarında çalışan ya da gitmiş olanlar varsa süreç hakkında bilgi verebilir mi?
Ali kardesim almancan nasil? Buraya gelince hallederim dersen zaman kaybedersin bosuna.
Belki fırsat kart ile gelebilirsin, diğer süreçler hakkında bilgim yok. Fırsat kart Almanya’ya gelmenin en basit yolu ama sonrasında rahatlıkla iş bulunabilir misin emin değilim. Çok iyi bir dil seviyesi gerekecek haberin olsun.
Abi Almancadan ziyade İngilizce ile yapamaz mıyım? İngilizcem çok akıcı ama Almancam A1 anca.
Anladım teşekkür ederim. İngilizcem gayet iyi ama Almanca için aynı şeyi diyemem ya. Sanırım Almancam iyi olmadan gelmem neredeyse imkansız gibi öyle mi?